شرکت معتبر خدمات انفورماتیک و IT در تهران فعال در زمینه ی بانکداری الکترونیک از افراد مستعد و باتجربه دعوت به همکاری مینماید.
کارشناس امور اداری و منابع انسانی،فوق لیسانس یا لیسانس مدیریت،MBA،آمار،زبان انگلیسی و سایر رشته های مرتبط
حداقل سه سال سابقه ی مرتبط،مسلط به امور دفتری و بایگانی،مسلط به تایپ سریع فارسی و لاتین،مسلط به نرم افزار حضور و غیاب و محاسبه کارکرد،مسلط به سیستم طبقه بندی مشاغل،مسلط به آفیس و ویزیو،مسلط به سیستم اتوماسیون اداری،توانایی تهیه ی گرازش های مالی و تحلیل آنها
آشنایی با زبان انگلیسی،قانون کار و سابقه مرتبط در شرکت های آی تی مزیت محسوب میشود.
ارسال رزومه تا ۶ مهر ۹۱ به [email protected]
ذکر عنوان شغل درخواستی در subject ایمیل الزامی است.