loading...

Code Center

جاب یاب|نیازمندیها،استخدام

خبر 15اردیبهشت93    سهمیه استخدام فرزندان فرهنگیان در مجلس در حال بررسی است خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: سهمیه استخدام فرزندان فرهنگیان در آمو

آخرین ارسال های انجمن
خبر 15اردیبهشت93 

 

سهمیه استخدام فرزندان فرهنگیان در مجلس در حال بررسی است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: سهمیه استخدام فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش به‌عنوان یکی از حقوق تضعیف‌شده فرهنگیان در فراکسیون فرهنگی مجلس در حال بررسی و تعیین تکلیف است. نسخه قابل چاپ به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امیر خجسته در آئین سی‌امین یادواره بزرگداشت مقام معلم و استاد شهید مرتضی مطهری، معلمان را تحول‌گرا و اثرگذار دانست و اظهار کرد: در فراکسیون فرهنگی مجلس دنبال مسائل مالی، حقوقی و جایگاهی معلمان هستیم و با توجه به اینکه پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی به‌سبب شرایط اقتصادی کشور با تأخیر پرداخت می‌شود با جلب موافقت رئیس جمهور تخصیص‌ها امسال به‌صورت ۱۰۰ درصد انجام می‌شود.

وی با بیان “از حقوق فرهنگیان تا جایی که اطلاع پیدا کنیم، دفاع می‌کنیم” افزود: در برخی وزارتخانه‌ها و بانک‌ها سهمیه‌ای برای استخدام فرزندان کارکنان در نظر می‌گیرند و با توجه به اینکه فرهنگیان عمر خود را هزینه تعلیم و تربیت می‌کنند، در این راستا باید سهمیه استخدام فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش نیز تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: به‌منظور تکریم مقام شامخ معلم بحث استخدام فرزندان فرهنگیان به‌عنوان یکی از حقوق تضعیف‌شده آنها در فراکسیون فرهنگی مجلس در حال بررسی است تا سهمیه فرهنگیان در استخدام آموزش و پرورش جایگاه خود را پیدا کند.

تنها راه ایجاد اشتغال در همدان فراهم کردن زیرساخت‌هاست
نماینده مردم همدان و فامنین عنوان کرد: با وجود اینکه ۳۶ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد وضعیت صنعت استان همدان به‌گونه‌ای است که جوانان برای کسب شغل و استخدام به استان‌های صنعتی اراک، زنجان و قزوین می‌روند، با توجه به این شرایط تنها راه ایجاد اشتغال در استان همدان فراهم کردن زیرساخت‌ها است.

تعهد وزیر راه برای تهیه ریل راه‌آهن همدان از بازار آزاد
خجسته با بیان اینکه ۴۵۰ میلیارد تومان از بودجه ملی کشور برای توسعه زیرساخت‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: از پروژه‌های زیرساختی همدان آزادراه همدان ــ ساوه است که ۲۵ کیلومتر آن باقی مانده است و راه‌آهن نیز از دیگر پروژه‌های در حال ساخت همدان است که نیازمند تخصیص ریل هستیم که در این راستا وزیر راه تهیه ریل از بازار آزاد را تعهد داده است.

وی افزود: برای ایجاد زیرساخت فرودگاهی همدان ۳۶ میلیارد تومان اعتبار در یک تلاش ۱۰ساله هزینه شده است تا از تأثیرات آن به‌نفع استان بهره برداری شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با انتقاد از سهم‌خواهی افراد در مواجهه با سرمایه‌گذاران بیان کرد: هر کسی که بخواهد مانع حضور و جذب سرمایه‌گذار و سهم‌خواهی از سرمایه‌گذاران باشد با آن برخورد قاطع می‌شود.

مذاکره با ۵۰ سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در همدان
خجسته از مذاکره با ۵۰ سرمایه‌گذار در استان همدان خبر داد و گفت: با ورود سرمایه‌گذار باید مقدمات جذب و ماندگاری سرمایه‌گذار در استان فراهم شود چرا که تنها راه نجات استان جذب سرمایه‌گذار است، در این راستا مسیر حضور برای سرمایه‌گذار در همدان باز شده است و باید با همدلی، همفکری و با قدرت بحث اشتغال‌زایی در استان را تعیین تکلیف کنیم.

خبر ۱۳ اردیبهشت سال ۹۳ – زمان آزمون مربیان پیش دبستانی
وزیر آموزش و پرورش گفت : زمان برگزاری آزمون استخدام مربیان پیش دبستانی به زودی اعلام میشود. به گزارش واحد مرکزی خبر، علی اصغر فانی افزود : طبق مصوبه مجلس و با دستور العمل وزارت آموزش و پرورش هماهنگی های لازم برای برگزاری این آزمون انجام شده است.
خبر ۱۳ اردیبهشت ۹۳ – جذب ۶۰ هزار معلم در کشور ضروری است نیازمند جذب بیش از ۶۰ هزار معلم در سطح کشور هستیم. جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس دیروز در گفت وگو با فارس در رشت با اشاره به تصویب قانون جذب معلمان پیش دبستانی در سال ۹۰ افزود: ما این قانون را در بین جار و جنجال هایی که برای جذب مربیان پیش دبستانی و خرید خدمات آموزشی و بهداشت به پا شده بود تصویب کردیم.وی با بیان اینکه طبق مصوبه مذکور قانون موظف است در مدت دو سال این نیروها را ساماندهی کند، ادامه داد: اکنون این دو سال تمام شده و یک بخشنامه خلاف این قانون از سوی وزارتخانه جدید ابلاغ شده است.نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بخشنامه جدید سوابقی در نظر گرفته شده که در قانون گذشته مورد نظر قانونگذار نبوده است، ادامه داد: خرید خدمات و بهداشت در این بخشنامه حذف شده است.عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آموزش و پرورش در سطح کشور به ۱۰ هزار مربی بهداشت و بالغ بر ۶۰ هزار معلم نیاز دارد در حالی که طبق بخشنامه مذکور این معلمان در مجموع کمتر از ۲۰ هزار نفر هستند.وی گفت: این گروه از معلمان در سراسر کشور در نقاط محروم و غیر محروم نگران وضعیت خود هستند.کوچکی نژاد متذکر شد: قرار شد یکشنبه آینده وزیر آموزش و پرورش برای بازخوانی قانون و اصلاح بخشنامه در مجلس حاضر شود.وی با بیان اینکه بیشتر این معلمان دارای تحصیلات دانشگاهی در مقاطع تکمیلی و متاهل هستند، خاطرنشان کرد: اگر استخدام این افراد از نظر قانونی اشکالی نداشته باشد می توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند. نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به اختصاص اعتبار لازم برای برطرف شدن مشکلات بیمه طلایی فرهنگیان اشاره کرد و گفت: کاهش اعتبار سرفصل رفاه فرهنگیان در بودجه ۹۳ آموزش و پرورش مهم ترین دلیل بروز این مشکل است.وی به مطرح شدن گلایه بسیاری از فرهنگیان درباره حذف بیمه دندان پزشکی اشاره کرد و گفت: از آنجا که بیمه طلایی فرهنگیان مصوبه مجلس نیست قانون تلقی نمی شود و کمیسیون نیز نمی تواند در این راستا اقدام کند.
خبر ۷ اردیبهشت ۹۳ – بخشنامه استخدام دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان صادر شد
تسنیم،‌ دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۰ پس از ابلاغ اساسنامه آن توسط محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور وقت فعالیت خود را آغاز کرد. با شکل‌گیری این دانشگاه جذب ۲۵ هزار دانشجوی متعهد خدمت از طریق آزمون سراسری سال ۱۳۹۱ در دستور کار قرار گرفت و این دانشجو معلمان از همان ابتدا به استخدام آموزش و پرورش درآمدند.بهمن سال ۹۲ بود که اخباری مبنی بر بروز مشکلاتی برای استخدام دانشجویان ورودی جدید دانشگاه فرهنگیان منتشر شد و دانشجو معلمان از بلاتکلیفی در وضعیت استخدامی خود گلایه داشتند.برخی از کارشناسان نیز معتقد بودند که اگر تعهد خدمت و بورسیه دانشجو معلمان حذف شود این موضوع باعث می‌شود تا دانشجو معلمان انگیزه خود را از دست دهند و این همانند قبض روح دانشگاه فرهنگیان خواهد بود.در همان زمان از گوشه و کنار اخباری به گوش می‌رسید که وزارت آموزش و پرورش موفق به اخذ مجوزهای لازم از دولت برای استخدام ۱۷ هزار دانشجو معلم ورودی بهمن ماه دانشگاه فرهنگیان نشده است و اگر قرار باشد مجوزی صادر شود برای تمام ۱۷ هزار نفر نخواهد بود.محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان در  تاریخ ۲۱ اسفند ۹۲ در حاشیه مراسم رؤسای پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت استخدام دانشجو معلمان این دانشگاه اظهار داشت: ردیف استخدامی برای این افراد گرفته شد و آن‌گونه که معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش به ما گزارش داده است مشکلی برای صدور احکام وجود ندارد، البته این امر قدری با تأخیر اتفاق می‌افتد، اما جای نگرانی نیست.

 

علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در تاریخ ۳ اردیبهشت ۹۳ در مراسم دیدار استادان، معلمان، دانشجویان و بانوان فرهیخته دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در پردیس دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی مشهد، گفت: در کوتاه‌ترین زمان تکلیف اعضای هیئت علمی و صدور احکام آنها انجام می‌شود. دانشجویانی که از بهمن ماه سال قبل وارد این دانشگاه شده‌اند نیز تا دو هفته دیگر کار صدور احکام استخدامشان انجام می‌شود.

اما طبق آخرین اخبار مشکل استخدام دانشجو معلمان حل شد و  در تاریخ ۳۱ فروردین ۹۳ بخشنامه‌ای از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر مجوز استخدام دانشجویان ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان صادر شده است که متن بخشنامه در ذیل قابل مشاهده است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت جاب یاب در بهمن ماه سال 90 تاسیس شد ه است فقط اخبار استخدامی را متشر می کند...و هیچ نوع مسئولیتی در قبال اطلاعات مندرج در سایت نخواهد داشت پشتبانی سایت:09170389940
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • اخبار
  • فرصت هاي شغلي و استخدام
  • مراکز کاریابی و استخدام شهرهای ایران
  • اخبار استخدامی استان ها
  • استخدام براساس سطح تحصیلات
  • استخدام سازمان و ارگان ها
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13926
  • کل نظرات : 1881
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 5658
  • آی پی امروز : 440
  • آی پی دیروز : 765
  • بازدید امروز : 10,765
  • باردید دیروز : 3,689
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 26,027
  • بازدید ماه : 122,186
  • بازدید سال : 1,953,689
  • بازدید کلی : 21,855,916
  • کدهای اختصاصی
    استخدام بازار کار نیازمندیها جاب یاب ای استخدام نیازمندیهای استخدام نیازمندیهای همشری نیازمندیهای خبر جنوب نیازمندیهای خراسان نیازمندیهای استخدام بازار کار امروز